lunes, 28 de abril de 2008

Isabel Clara presenta el seu últim llibre 'EL MEU GERMÀ POL'



Pròxim dia 7 de maig al campus d'Alcoi, Isabel Clara presenta el seu últim llibre 'EL MEU GERMÀ POL'

Ens complau convidar-vos a la presentació del llibre
El meu germà Pol
d’Isabel-Clara Simó
XIX Premi de Novel·la Ciutat d’Alzira
«Des de la primera pàgina vaig començar a somriure i ja no vaig
parar fins que em vaig posar a plorar» Lluís Llach
A més de l’autora, hi intervindran Lucía Agud, subdirectora de Cultura
del Campus d’Alcoi de la UPV, i Joan Carles Girbés, director de publicacions
d’Edicions Bromera.
L’acte tindrà lloc el dimecres, 7 de maig, a les 20 hores, a la Sala de Graus Roberto
García Payà del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (Edifici
Carbonell, plaça de Ferrandiz i Carbonell, Alcoi).


Preguem la difusió de l'acte

No hay comentarios: