viernes, 18 de abril de 2008

LA III EDICIÓ DELS PREMIS DE MÚSICA “OVIDI MONTLLOR” ESCALFA MOTORS /// LA III EDICIÓN DE LOS PREMIOS DE MÚSICA “OVIDI MONTLLOR” CALIENTA MOTORES



LA III EDICIÓ DELS PREMIS DE MÚSICA “OVIDI MONTLLOR” ESCALFA MOTORS

La III Edició dels Premis de Música en Valencià Ovidi Montllor han enfilat la recta final. El mes de maig serà testimoni dels concerts previs a l’entrega dels guardons. Cal recordar que la coordinació en l’organització d’aquestos premis corre a càrrec del Col·lectiu Ovidi Montllor [COM] de Músics i Cantants en Valencià.

TEXT:
En unes poques setmanes se sabrà, en les diferents categories, quins són els millors treballs musicals fets en valencià durant l’any 2007. La III Edició dels Premis de Música en Valencià Ovidi Montllor avança a ple rendiment i el mes de maig serà testimoni d’aquesta activitat. Des de l’organització s’ha donat la primera informació relativa als concerts que tindran lloc en maig i que són el pròleg de la gal·la d’entrega dels premis. En aquest sentit, el COM donarà complida informació en aproximar-se cadascun dels events previstos.

L’edició de 2008, que reconeix la música feta al 2007, suposa la consolidació d’uns premis que, a poc a poc, s’estan convertint en una referència al País Valencià. Aquest fet queda palés en l’augment constant de participants i en el ressò assolit fora del propi territori i el treball fet per l’organització. De moment, ací teniu la prèvia dels concerts, que se celebren a la Sala Lumière d’Alboraia, amb els guanyadors i guanyadores de l’any passat:

- 8 de maig: 121dB i Sant Gatxo
- 15 de maig: Feliu Ventura, Óscar Briz i Rapsodes
- 22 de maig: Rafa Xambó, Eva Dénia, Pep Gimeno [Botifarra]

Tots els concerts són gratuïts i comencen a les 22.30 hores.

Per a més informació: - Telf. 650889266 [pregunta per Pau]
www.musicaenvalencia.org

////////////////////////////////////////////////////////////////////

La III Edición de los Premios de Música “Ovidi Montllor” calienta motores

La III Edición de los Premios de Música en Valenciano Ovidi Montllor encara su recta final. El mes de mayo será testigo de los conciertos previos a la entrega de los premios. Hay que recordar que la coordinación de la organización de estos premios corre a cargo del Colectivo Ovidi Montllor [COM] de Músicos y Cantantes en Valenciano.

TEXTO:
En unas pocas semana se sabrá, en las diferentes categorías, cuáles son los mejores trabajos musicales hechos en valenciano durante el año 2007. La III Edición de los Premios de Música en Valenciano Ovidi Montllor avanza a pleno rendimiento y el mes de mayo será testigo de esta actividad. Desde la organización se ha dado la primera información relativa a los conciertos que tendrán lugar en mayo y que son el prólogo de la gala de entrega de los premios. En este sentido, el COM dará cumplida información cuando se aproximen cada uno de los eventos previstos.

La edición de 2008, que reconoce la música hecha en 2007, supone la consolidación de unos premios que, poco a poco, se están convirtiendo en un referente del País Valenciano. Este hecho queda de manifiesto en el aumento constante de participantes y en la repercusión fuera del rpopio territorio valenciano y el trabajo hecho por la organización. De momento, aquí tenéis la previa de los conciertos, que se celebran en la Sala Lumière de Alboraya, con los ganadores y ganadoras del año pasado:

- 8 de mayo: 121dB i Sant Gatxo
- 15 de mayo: Feliu Ventura, Óscar Briz i Rapsodes
- 22 de mayo: Rafa Xambó, Eva Dénia, Pep Gimeno [Botifarra]

Todos los conciertos son gratuitos y a partir de las 22.30 de la noche.

Para más información: - Telf. 650889266 [pregunta por Pau]

www.musicaenvalencia.org

No hay comentarios: