viernes, 1 de febrero de 2008

EL COLEGIO DE PODÓLOGOS REEDITA EL DECÁLOGO DE BUENOS HÀBITOS /// EL COL•LEGI DE PODÒLEGS REEDITA EL DECÀLEG DE BONS HÀBITS

El Ilustre Colegio Oficial de Podólogos de la Comunidad Valenciana [ICOPCV] ha decidio reeditar el decálogo para mantener los pies en buenas condiciones. Este decálogo Es útil para las personas que no sufren patologías en los pies.

El ICOPCV insiste en el hecho de que una buena prevención es esencial en el mantenimiento de los pies. Tener unos hábitos de higiene adecuados, utilizar un calzado apropiado y visitar al podólogo al menos una vez al año, reduce drásticamente la posibilidad de padecer alguna patología en los pies. Por este motivo, en breve se reeditará el decálogo que una comisión de expertos del colegio redactó el año pasado. Este sencillo manual de buenos hábitos será distribuido a los colegiados para su distribución en las clínicas donde trabajan.

//////////////////////////////////////////

l’Il•lustre Col•legi de Podòlegs de la Comunitat Valenciana [ICOPCV] ha decidit reeditar el decàleg per a mantindre els peus en bones condicions. Aquest decàleg és útil per a les persones que no pateixen cap patologia en els peus.

L’ICOPCV insisteix en el fet què una bona prevenció és essencial en el manteniment dels peus. Tindre uns hàbits d’higiene adequats, usar un calçat apropiat i visitar el podòleg al menys una vegada l’any, redueix dràsticament la possibilitat de patir alguna patologia en els peus. Per aquest motiu, en breu es reeditarà el decàleg que una comissió d’experts del col•legi va redactar l’any passat. Aquest senzill manual de bons hàbits serà distribuït als col•legiats per a la seua distribució en les clíniques on treballen.

Més informació: http://www.copocv.org

No hay comentarios: