viernes, 15 de febrero de 2008

La Mostra de Teatre d’Alcoi re-elegida para la Secretaría de la COFAE

La Mostra de Teatre d’Alcoi re-elegida para la Secretaría de la COFAE
La Coordinadora de Ferias de Artes Escénicas del Estado Español renovó su Junta Directiva en la asamblea celebrada en Madrid el pasado mes de enero. Fueron reelegidos Pau Llacuna (Fira de Tàrrega), Miquel Santamaria (Mostra d’Alcoi) y Alberto García (Feria de Leioa) como presidente, secretario y tesorero, respectivamente. A las vocalías se incorporaban las ferias de Gijón-FETEN y Ciudad Rodrigo.

La Mostra de Teatre d’Alcoi, Fira de la Comunitat Valenciana, estuvo representada en el III Congreso Escenium, que tuvo lugar en Bilbao del 5 al 7 de febrero. La Coordinadora de Ferias presentó, en este marco, los primeros datos resultantes de los estudios sociológicos y económicos sobre el mercado de las Artes Escénicas, que está realizando, en colaboración con la Universidad de Deusto y patrocinados por el Ministerio de Cultura. Cabe recordar que estos estudios se iniciaron en las jornadas iniciadas en Alcoi durante la última edición de la Mostra.

Está previsto que la próxima acción pública de la Coordinadora tenga lugar en la Feria de Teatro para Niños y Jóvenes, de Gijón (finales de febrero), donde se ha convocado un encuentro con este sector para planificar acciones conjuntas.

----------------------------------------------------

La Mostra de Teatre d’Alcoi reelegida per a la Secretaria de la COFAE

La Coordinadora de Fires d'Arts Escèniques de l'Estat Espanyol va renovar la seua Junta Directiva a l'assemblea celebrada a Madrid el passat mes de gener. Van ser reelegits Pau Llacuna (Fira de Tàrrega), Miquel Santamaria (Mostra d'Alcoi) i Alberto García (Fira de Leioa) com a president, secretari i tresorer, respectivament. A les vocalies s'incorporaven les fires de Gijón-FETEN i Ciudad Rodrigo.

La Mostra de Teatre d'Alcoi, Fira de la Comunitat Valenciana, va estar representada en el III Congrés Escenium, que va tindre lloc a Bilbao del 5 al 7 de febrer. La Coordinadora de Fires va presentar, en aquest marc, les primeres dades resultants dels estudis sociològics i econòmics sobre el mercat de les Arts Escèniques, que està realitzant, en col·laboració amb la Universitat de Deusto i patrocinats pel Ministeri de Cultura. Cal recordar que estos estudis es van inicia a les jornades celebrades a Alcoi durant la darrera edició de la Mostra.

Està previst que la pròxima acció pública de la Coordinadora tinga lloc en la Fira de Teatre per a Xiquets i Joves, de Gijón (finals de febrer), on s'ha convocat una trobada amb aquest sector per a planificar accions conjuntes.

No hay comentarios: