lunes, 19 de mayo de 2008

EVA DÉNIA, PEP GIMENO [BOTIFARRA] i RAFA XAMBÓ EN CONCERT

más adelante en castellano

Eva dénia, pep gimeno [botifarra] i rafa xambó en concert

El darrer concert preparatori de la III Edició dels Premis de Música en Valencià, Ovidi Montllor, tindrà com a protagonistes Eva Dénia, Pep Gimeno [Botifarra] i Rafa Xambó.

TEXT:
La Sala Lumière d’Alboraia acull el darrer concert abans de la celebració de la III Gal·la d’entrega dels Premis de Música en Valencià Ovidi Montllor - 2008. Els i les assistents gaudiran de 3 hores de música en directe, a càrrec d’Eva Dénia, guanyadora en l’edició anterior del premi als Millors Arranjaments, Pep Gimeno, guanyador del premi en la categoria Folk i Rafa Xambó, guanyador del premi en la categoria de Cançó. La cita és el proper 22 de maig, a les 22.30 hores. Cal recordar que l’entrada és gratuïta.

El Col·lectiu de Cantants i Músics en Valencià [COM], responsable de l’organització de l’event, ha destacat que la III edició suposa “la consolidació dels premis, com a referència de la música feta al País Valencià”. Així mateix, també ha destacat la voluntat del COM perquè els premis es consoliden com una plataforma de promoció dels cantants i grups participants. “Per aquest motiu, principalment, es va adoptar la decisió de fer els concerts preparatoris, ja que són un aparador de promoció de la gent que en aquestos moments fa música en valencià. És, en certa mesura, una recompensa simbòlica per l’esforç de participació en la gal·la”.

Des d’aquest punt de vista, la intenció del COM és la de aprofundir en la vessant de projecció dels grups i cantants guanyadors per a les futures edicions dels premis. La fórmula final podria ser a través de la promoció o participació en concerts a diverses sales del País Valencià.


Per a més informació: - Telf. 650889266 [pregunta per Pau]
www.musicaenvalencia.org

////////////////////////////////////////////////////////////////////
más adelante en castellano


Eva dénia, pep gimeno [botifarra] y rafa xambó en concIertO

El último concierto preparatorio de la III Edición de los Premios de Música en Valencià, Ovidi Montllor, tendrá como protagonistas a Eva Dénia, Pep Gimeno [Botifarra] y a Rafa Xambó.


TEXTO:
La Sala Lumière d’Alboraia acoge el último de los conciertos antes de la celebración de la III Gala de entrega de los Premios de Música en Valencià Ovidi Montllor – 2008. Los y las asistentes disfrutarán de 3 horas de música en directo, a cargo de Eva Dénia, ganadora en la edición anterior del premio a los Mejores Arreglos, Pep Gimeno, ganador del premio en la categoría Folk y Rafa Xambó, ganador en la categoría de Cançó. La cita es el próximo 22 de mayo, a las 22.30 horas. Cabe recordar que la entrada es gratuita.

El Col·lectiu de Cantants i Músics en Valencià [COM], responsable de la organización del evento, ha destacado que la III edición supone “la consolidación de los premios, como una referencia de la música hecha al País Valenciano”. En este sentido, también ha destacado la voluntad del COM para que los premios se consoliden como una plataforma de promoción de los cantantes y grupos participantes. “Por este motivo, principalmente, se adoptó la decisión de hacer los conciertos preparatorios, ya que son un escaparate de promoción de la gente que en estos momentos hace música en valenciano. Es, en cierta medida, una recompensa simbólica por el esfuerzo de participación en la gala”.

Desde este punto de vista, la intención del COM es la de profundizar en la vertiente de proyección de los grupos y cantantes ganadores en las futuras ediciones de los premios. La fórmula final podría ser a través de la promoción o participación en conciertos en diversas salas del País Valenciano.

Para más información: - Telf. 650889266
[pregunta por Pau]www.musicaenvalencia.org

No hay comentarios: